vrijdag 18 mei 2012

Kadootjes voor Mink

Ons neefje Mink is woensdag 2 jaar geworden en gister zijn we bij hem op bezoek geweest. Ik kom nog steeds met zelfgemaakte kado's aan. Die interesseren Mink natuurlijk helemaal niks als je verder allemaal dino's en Bob de Bouwer auto's krijgt. Maar ik vind het leuk om te maken en te geven en met een oudere broer in huis is de speelgoed voorraad toch al goed op peil.

Voor het eerst heb ik het patroon kleinFohr gebruikt. Alle andere keren gebruik ik als jongens t-shirt patroon gewoon Antonia en die maak ik dan recht. Fohr lijkt erg wijd te vallen en valt in ieder geval een stuk groter dan Antonia dus dat was even opletten met de maat. Uiteindelijk heb ik een 98/104 genomen en die lijkt wat wijd voor Mink. Zondag krijg ik het shirt op model te zien.
De stof, borduurtjes en band komen uit de Cool-tools serie van Farbenmix.


Daarbij natuurlijk het cijfer 2 voor aan de verjaardagsketting.
En een stoer etui erbij. Het zelfde model als de etuis in de vorige post alleen dan echt voor een jongen met zijn eigen naam erop en een borduur en band van de serie Cool-tools. De binnenkant is ook van de Staaars stof.

1 opmerking:

  1. Wat een stoer shirt, mooi!
    Leuk idee een verjaardagsketting.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette