dinsdag 22 april 2014

Wat een heerlijk shirt

Het patroon Usedom heb ik nu voor de 3e keer voor mezelf gebruikt. De eerste keer was een dikke wollige stof en dat was een heerlijke warme trui. De 2e keer heb ik een dikkere tricot gebruikt en nu een hele dunne tricot.
Leuk dat een patroon voor zoveel verschillende stofsoorten geschikt is.

Dit keer heb ik de mouwboorden weggelaten. Dat geeft een heel ander effect. En ik heb het voor- en achterpand 5 cm langer gemaakt. Zo valt het net iets mooier over mijn heupen. Het patroon in combinatie met deze kleuren maakt het een lievelingsshirt voor mij.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig staat hij je, helemaal nu je zo slank bent en blijft , super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad uit als een shirt om in te wonen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat je mooi en wat een lekker vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette